12/19/2014

Zielony cardigan, beżowy kapelusz, szal w kratę i listonoszka

Lubię kapelusze, ale ten widoczny poniżej rzadko gości na moim blogu... Do tej jesiennej stylizacji pasował jednak idealnie :) Ciepły długi cardigan świetnie nadaje się do noszenia w chłodniejsze dni. Pod spód założyłam szarą dopasowaną sukienkę upolowaną za grosze na Tbdress.com.

English version:
I like hats, but this one from FrontRowShop.com you can see on my blog seldom... It fits perfectly for autumn outfits :) A warm long cardigan from Romwe.com is ideal to wear on cooler days. Underneath, I wore a gray mini dress that I bought for pennies on Tbdress.com.






Zielony długi cardigan - Romwe.com
Szara sukienka - Tbdress.com
Czarna torebka listonoszka - Choies.com
 Beżowy szal w kratę - Choies.com
Beżowy kapelusz - FrontRowShop.com

13 comments:

  1. What an utterly beautiful ensemble! And you look very cosy! Kx

    ReplyDelete
  2. kapelusz jest piękny :)
    lubię bardzo klasyczne fedory - swojej jeszcze się nie doczekałam, ale mam nadzieję że wkrótce do mnie dotrze ;P bo żeby zobaczyć jak mi w tym modelu w ogóle przemogłam się i postanowiłam zamówić ją z tych chińskich sklepów ;P grosze tam kosztowała ;P mam nadzieję, że w ogóle przyjedzie ;P

    bardzo, ale to bardzo mi się ten zestaw podoba - bo jest taki w moim stylu :)
    i w pięknej tonacji kolorystycznej.
    ten sweter!
    jak on tu kolorem piękna "gra" z tłem :)!

    ReplyDelete
  3. so cute hun!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. kardigan świetnie się prezentuje z taką dopasowaną, szarą sukienką :) podoba mi się ! super blog, zostaję na dłużej :)

    ReplyDelete
  5. Bardzo ładna stylizacja. Cardigan, szalik, kapelusz, sukienka i torebka świetnie się prezentują :-)

    ReplyDelete
  6. Wow, piękny kolor ma ten kardigan :) Od kiedy zafarbowałam włosy na rudo, bardzo polubiłam się z takimi kolorkami :)
    I Super kapelusz! Świentie wyglądasz kochana! :)
    Miłego dnia :)
    Daria

    ReplyDelete
  7. super outfit:) xo
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  8. Szukałam takiego koloru kapelusza, ale już na zimę nie ma sensu.. Super zestaw ;)

    ReplyDelete
  9. Jakie najczęściej zakładasz rajstopy ? Ile den, jaka firma ?

    ReplyDelete
  10. Różne, nawet nie pamiętam ;)

    ReplyDelete

I would love to hear your thoughts, so please feel free to share your opinions in the comments below. Your feedback is greatly appreciated, and I personally read every comment. Thank you!
- - -
Proszę, podziel się ze mną swoją opinią - dzięki temu będę mogła udoskonalić to co robię :)